Winkelwagen

geen items
Totaal:
€ 0,00
Ruilen of retourneren?

 

3 stappen om problemen te voorkomen:

 

  • Controleer de bestelde producten meteen bij ontvangst en in aanwezigheid van de transporteur.

  • Als u zichtbare beschadigingen of gebreken constateert, noteert u uw eventuele bezwaren op het ontvangstbewijs dat u moet ondertekenen. Formuleer deze zo compleet en nauwkeurig mogelijk. Controleer of uw aantekeningen op alle exemplaren van het document staan, met name op het blaadje dat bestemd is voor de transporteur.

  • Indien u verdere gebreken vaststelt, contacteer dan schriftelijk Europresto binnen de 2 werkdagen na de levering.

 

Wilt u iets retourneren?

 

U heeft een product besteld en u ontvangt een ander product. In dat geval heeft Europresto een fout gemaakt. Wij nemen dan de kosten voor de retourzending op ons. U kunt deze fout doorgeven door binnen 14 werkdagen na de leverdatum contact op te nemen met onze klantenservice.

 


Per e-mail: info@europresto.be
Telefonisch: 0031 - 162 693913 (op werkdagen van 8:30 tot 17:00 uur)
Per WhatsApp: 0031 613402618